H ΓΑΛΛΙΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ

10/07/2008: Mε αφορμή την ανάληψη της προεδρίας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου από τη Γαλλία, η ευρωβουλευτής της NΔ, Μ. Παναγιωτοπούλου - Κασσιώτου, τόνισε τη σημασία χάραξης πολιτικών φιλικών προς τις οικογένειες και ερώτησε το Συμβούλιο "ποια μέτρα θα προτείνει για την καλύτερη προώθηση της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας για την Οικογένεια ώστε να ικανοποιηθούν οι ιδιαίτερες ανάγκες των οικογενειών και μάλιστα των ευπαθών κατηγοριών (πολύτεκνες, μονογονεϊκές οικογένειες, κλπ), να εξασφαλισθεί το εισόδημά τους καθώς και ο συνδυασμός επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής."

O Γάλλος Υπουργός για ευρωπαϊκές υποθέσεις, J.- P. Jouyet, στην απάντησή του, παραδέχεται τη σημασία λήψης μέτρων φιλικών προς την οικογένεια, τα οποία σκοπεύει να αποφασίσει με δυναμικό τρόπο. "Tο Συμβούλιο επανεξετάζει σε τακτικά διαστήματα θέματα απασχόλησης στο πλαίσιο της Στρατηγικής της Λισαβόνας και προωθεί τις προτάσεις των Υπουργών Aπασχόλησης που του απευθύνθηκαν τον παρελθόντα Mάρτιο: ποιοτική και ποσοτική βελτίωση της απασχόλησης, προσβασιμότητα των αγορών εργασίας για όλους και εφαρμογή της ισότητας ανδρών και γυναικών.

Προτεραιότητα του Συμβουλίου είναι επίσης η προώθηση πολιτικών που δίνουν το δικαίωμα σε άνδρες και γυναίκες να μην επιλέγουν την εργασία εις βάρος της οικογένειας ή το αντίθετο.

Συμβούλιο και Ευρωπαϊκό Kοινοβούλιο συμφώνησαν πρόσφατα να αναγάγουν σε μείζον θέμα τον αγώνα κατά της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού των ιδιαίτερα ευπαθών οικογενειών με κεντρικό χρόνο δράσεων το έτος 2010", σημείωσε κλείνοντας την απάντησή του, ο κ. J.-P. Jouyet, και συνεχάρη την M.Παναγιωτοπούλου - Kασσιώτου για την εποικοδομητική συνεργασία της κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων.

Στις 15 Ιουλίου 2008 εκπρόσωπος της γαλλικής κυβέρνησης θα ανακοινώσει στις αρμόδιες επιτροπές του ΕK το πρόγραμμα κοινωνικής πολιτικής που θα υποστηριχθεί από το Συμβούλιο έως τον Δεκέμβριο 2008.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

O νόμος του μεταξά του 1931 για τα ξενόγλωσσα σχολεία, 2 υπουργοί παιδείας με διαφορετικά μέτρα και σταθμά, 5 παιδάκια που ξεκίνησα μια και άνοιξε τον δρόμο η πρωην υπουργός στο Γαλλικό σχολείο θεσσαλονίκης και με την σκληρή απόφαση του νυν υπουργού πρέπει να αφήσουν το σχολείο που αγάπησαν.
-Ένα πρόβλημα που μόνοι τους οι υπουργοί δημιούργησαν και μόνοι τους πρέπει να λύσου.
-Ένα πρόβλημα που θέλει ευαισθησία μια και έχει να κάνει με παιδάκια.
-Ένα πρόβλημα που θέλει άμεσα ρύθμιση μια και η σχολική χρονιά αρχίζει
-ένα πρόβλημα που πρέπει να λυθεί για να έχουμε κι εμείς ελευθερία στην επιλογή εκπαίδευσης

Ελπίζουμε κάποιος να ενδιαφερθεί και για εμάς
Σας στέλνουμε ένα κείμενο με την ανάλυση του προβλήματος. Εχει δημοσιευθεί στην εφημερίδα Μακεδονία Της Θεσσαλονίκης
Σας ευχαριστούμε!
Έλληνες, Ευρωπαίοι πολίτες του 21ου αιώνα
( η ανάλυση του προβλήματος )

Κυρίες και Κύριοι,
Είναι γνωστή η ύπαρξη του νόμου που ισχύει από το 1931, σύμφωνα με τον οποίο δεν επιτρέπεται η φοίτηση των Ελλήνων σε Ξενόγλωσσα Σχολεία. Ένας νόμος που για την εποχή του ίσως και να είχε την αξία του και τη σκοπιμότητά του. Μία εποχή όπου ο αναλφαβητισμός των Ελλήνων ξεπερνούσε το 95%. Μία εποχή όπου η περιφρούρηση ΄΄ κάθε τι Ελληνικού ΄΄ γινόταν με κάθε δυνατό μέσο και προς πάσα κατεύθυνση…
Τώρα, 77 χρόνια μετά !!!, τί αξία μπορεί να έχει ένας τέτοιος νόμος; Ο αναλφαβητισμός είναι μία λέξη σχεδόν άγνωστη ή ξεχασμένη στη χώρα μας. Τα σύνορα ολοένα και ανοίγουν, ενώ τα τοίχοι του διαχωρισμού γκρεμίστηκαν. Τώρα που η Γνώση είναι το ισχυρότερο όπλο της ανάπτυξης και της ευημερίας.
Γιατί να ισχύει ακόμα αυτός ο απαρχαιωμένος και άδικος Νόμος;
Υπάρχει ακόμα ο φόβος των ξένων επιρροών και πρέπει να περιφρουρήσουμε ΄΄ κάθε τι Ελληνικό ΄΄; Ή μήπως υπάρχει κάτι άλλο που δεν πρέπει να το λέμε….;
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι για να αλλάξει η Βουλή των Ελλήνων ένα νόμο χρειάζεται: χρόνος, μελέτη, σχέδια και προσχέδια νόμου κλπ. , κλπ., κλπ.,
Τα παιδιά μας όμως έχουν ανάγκη να γίνουν οι όποιες ΄΄ ρυθμίσεις ΄΄ αρχικά και στη συνέχεια η αλλαγή του νόμου αυτού πολύ πιο γρήγορα από τα: κλπ. , κλπ., κλπ.
Ζητάμε άμεσα μια Υπουργική Ρύθμιση ή Προεδρικό Διάταγμα και στη συνέχεια την αλλαγή του νόμου
που να επιτρέπει στα παιδιά μας να φοιτήσουν στο σχολείο που αγαπούν.
Χωρίς να γίνονται διακρίσεις.
Σεβόμενοι τον Νόμο της Ελεύθερης Βούλησης της επιλογής του Σχολείου.
Έτσι θα κάνουμε ακόμα ένα βήμα για την ένωση των λαών και των πολιτισμών.
Θα σας αναφέρουμε και άλλους λόγους που ζητάμε αυτή την Υπουργική απόφαση της εξαίρεσης από τον νόμο …
Α) Μαθητές ΄΄ μπαλάκια ΄΄ δύο Υπουργικών αποφάσεων
Η κ. Μαριέττα Γιαννάκου – Κουτσίκου ως Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, είχε ευαισθητοποιηθεί και είχε δεχθεί κατ’ εξαίρεση την φοίτηση μαθητών με Έλληνες γονείς, σε Ξενόγλωσσα Σχολεία, όταν υπάρχουν σοβαροί λόγοι γι’ αυτό.
Βασιζόμενοι σε αυτή την απόφαση, αποφασίσαμε και εγγράψαμε τον γιό μας Μιχαήλ – Άγγελο κατά το σχολικό έτος 2007 – 2008 στο Γαλλικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Ένα σχολείο θαυμάσιο με δασκάλες, δασκάλους και διεύθυνση που ξεχωρίζουν για τις γνώσεις τους άλλα και την αγάπη γι’ αυτό που κάνουν. Ένα σχολείο που η δασκάλα των Ελληνικών έχει φέρει άριστα αποτελέσματα, αποτελέσματα που θα ζήλευαν πολλοί συνάδελφοί της στα Ελληνικά δημόσια και ιδιωτικά σχολεία.
Στο τέλος του σχολικού έτους και με την ανάληψη των καθηκόντων από τον νυν Υπουργό, τον κ. Στυλιανίδη, απορρίφτηκε η αίτηση μας αλλά και οι αιτήσεις των άλλων τεσσάρων μαθητών που έκαναν την εγγραφή τους για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2007 – 2008, ενώ οι μαθητές που έκαναν την εγγραφή τους επί θητείας της κ. Μαριέττας Γιαννάκου – Κουτσίκου συνεχίζουν τις σπουδές τους κανονικά.
Πως θα πούμε στο παιδί μας πού έκανε μία ΄΄ τιτάνια ΄΄ προσπάθεια για να μάθει να λειτουργεί ως ίσος μεταξύ όλων, ότι είναι θύμα μιας τετράγωνης εφαρμογής του νόμου που διαχωρίζει τα ελληνόπουλα από τους άλλους Ευρωπαίους πολίτες;

Β) Το Γαλλικό Σχολείο της Θεσσαλονίκης είναι σχολείο πολύ - Πολιτισμικό που δίνει στα παιδιά μας αλλά και σε μας τους γονείς, να γνωρίσουμε ένα μεγάλο μέρος του Πολιτισμού του Πλανήτη μας. Ταυτόχρονα δίνει την δυνατότητα σε όλα αυτά τα παιδιά που οι γονείς τους δεν είναι Έλληνες να γνωρίσουν και να κάνουν φιλίες με τα Ελληνόπουλα και μέσα από αυτά να γνωρίσουν και να αγαπήσουν τον Ελληνικό Πολιτισμό και τον λαό της.

Γ) Τέλος, πως μετά από όλα αυτά, και εάν και εφ’ όσων δεν αλλάξει κάτι, πως θα δικαιολογηθείτε όλοι εσείς οι Μεγάλοι στα παιδιά μας, στα παιδιά όλου του κόσμου, στους πολίτες του 21 αιώνα, πως θα δικαιολογήσετε
την Απόρριψη και την Απαγόρευση που βασίζεται σε νόμο του 1931!!!
ενώ ταυτόχρονα δηλώνεται ότι είσαστε περήφανοι για την Ελεύθερη και Δημοκρατική σας σκέψη, που προάγει τον πολιτισμό, τη φιλία μεταξύ των λαών;

Περιμένουμε έγκαιρα την βοήθειά σας, πριν την έναρξη του νέου σχολικού έτους, και ελπίζουμε η ελεύθερη και δημοκρατική σας σκέψη να είναι για τα παιδιά μας εισιτήριο για την εγγραφή τους στο Σχολείο που Αγαπούν.

Κωνσταντίνος Σαράφης & Μαρία Κατσιγιάννη - Σαράφη
Ταχ. Διεύθυνση: Αλκιβιάδου 10 Τ.Θ 675 Αγγελοχώρι – Θεσσαλονίκης Τ.Κ.57004
Τηλ. Κιν. (0030)6945506492
Τηλ. Οικ. (0030)2392057451
E-mail: 3sarafis@otenet.gr